Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh plnicího systému motoru s uvažováním recirkulace výfukových plynů
Vojkůvka, František ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je optimalizace podtlakové funkce ejektoru s využitím počítačové dynamiky tekutin neboli CFD. Ejektor je vřazen do plnicího systému šestiválcového vznětového motoru pro zvýšení tlakového spádu systému recirkulace výfukových plynů. Je provedena analýza současného konstrukčního řešení a následně návrh nového tvaru ejektoru se zvýšeným podtlakovým účinkem. Úvodní část práce je věnována problematice emisí vznětových motorů a prostředkům pro snižování emisí ve výfukových plynech se zaměřením na systém recirkulace výfukových plynů.
Návrh a analýza vlastností hydraulického servomechanismu řízení malého a rychlého letounu
Cäsar, Tomáš ; Bencalík, Karol (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout servomechanismus vhodný k řízení malých rychlých letounů, jako jsou business jety a lehké víceúčelové bojové letouny. Hlavním úkolem bylo poté vzít navržené parametry a využít je při počítačové analýze a posoudit, jaký mají jejich změny vliv na vlastnosti servomechanismu. Dále bylo navrženo, jak by tyto charakteristiky byly ověřeny experimentálně.
Physical modelling axisymmetric diffusors by plane models
Uruba, Václav
Diffusers with axisymmetric geometry are used very often in technical applications, they are characterized by circular cross-section along the flow axis. Such geometry is not suitable for application of optical methods, so the plane model with rectangular cross-section is used instead very often. However the flow inside such model could be significantly different as for velocity and pressure fields. The physical similarity of 1D flow in axisymmetric diffusers and plane models will be studied in details. The plane model opening angle is suggested to optimize velocity and pressure distributions in the model.
Návrh a analýza vlastností hydraulického servomechanismu řízení malého a rychlého letounu
Cäsar, Tomáš ; Bencalík, Karol (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout servomechanismus vhodný k řízení malých rychlých letounů, jako jsou business jety a lehké víceúčelové bojové letouny. Hlavním úkolem bylo poté vzít navržené parametry a využít je při počítačové analýze a posoudit, jaký mají jejich změny vliv na vlastnosti servomechanismu. Dále bylo navrženo, jak by tyto charakteristiky byly ověřeny experimentálně.
Návrh plnicího systému motoru s uvažováním recirkulace výfukových plynů
Vojkůvka, František ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je optimalizace podtlakové funkce ejektoru s využitím počítačové dynamiky tekutin neboli CFD. Ejektor je vřazen do plnicího systému šestiválcového vznětového motoru pro zvýšení tlakového spádu systému recirkulace výfukových plynů. Je provedena analýza současného konstrukčního řešení a následně návrh nového tvaru ejektoru se zvýšeným podtlakovým účinkem. Úvodní část práce je věnována problematice emisí vznětových motorů a prostředkům pro snižování emisí ve výfukových plynech se zaměřením na systém recirkulace výfukových plynů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.